Rutine vedr. treningsavgift og vedlikehold av minIdrett
Postet av G16 (f.2001) (gammel side) den 23. Aug 2017
1)
har du spørsmål angående treningsavgift så prøv å løs dette sammen med lagleder først.
Treningsavgiften er delt i 2 deler for at man ikke får hele avgiften 1 gang i året.
Alle skal betale del 1 og del 2. Som flere har erfart har vi kapasitetsproblemer med å svare på alle mail sentralt.
2)
Dersom du mangler oversikt over hvilke faktura som er betalt og hvilke fakturaer som
ligger til forfall, får man det ved å logge seg inn på minIdrett og gå på 'betaling'.
E-posten inneholder kun en kopi av faktura som legges inn minIdrett. Oversikten ligger der inne.
Vi kan ikke noe for at systemet sender samme e-post flere ganger. Slik jeg ser det, er dette en
svakhet i minIdrett. Husk at minIdrett er lovpålagt, dette er ikke ett tilfeldig database system som SIF-fotball har valgt.
3)
Det er viktig å betale riktig beløp på faktura fra minIdrett. Hvis man betaler feil
beløp blir pengene værende i minIdrett/Buypass (og blir IKKE overført til SIF-fotball) på en manuell liste
og det skaper mye ekstra jobb å finne ut av dette og løse dette.
Når dette skjer må dette løses utenfor SIF fotball. Dette er en noe som daglig leder må inn å se på.
4)
Foreldre er selv ansvarlig for å vedlikeholde profilen på minIdrett.
Man melder spillere inn og UT av minIdrett selv. Systemet er ikke lagt opp slik at
vi som administrator skal gå inn på spillernes profil å vedlikeholde deres status.
Har du problemer med min Idrett, ring idrettens service telefonen; 03615
Jeg har bare hørt om positive erfaringer fra service telefonen.
Mvh
Trond M. Rognerud
Økonomiansvarlig Fotballgruppa Sørumsand Idrettsforening
Tlf 91 58 43 21
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.